2014. április 12., szombat

Things organized neatly: Polka dots

Már többen mondták, hogy ha valami piros pöttyös dolgot látnak, azonnal eszükbe jutok, hát, nem csodálom. Van néhány szín és minta, ami iránt legyőzhetetlen vonzódást érzek, és a piros alapon apró fehér pöttyök, az ilyen. Mióta elkészítettem a képet, még 3 másik pöttyös dolgom jutott még eszembe, de már nem volt erőm újat szerkeszteni*. 


*Ha valakit zavar, hogy szerepel az alsóneműm a bejegyzésben, az tegye meg, hogy valami mást kezd el olvasgatni, ajánlom az Ést, vagy az Irodalmi Jelent

4 megjegyzés:

  1. ez a kép egyszerűen a legszuperebb dolog a világon! a pöttyel kapcsolatban én is ugyan így érzek, bár nem vagyok ilyen koordinált, hogy csak a piros.. :)

    VálaszTörlés
  2. a felső nagyon szép, én a macskákkal vagyok hasonlóan, ami cicás az jöhet :)

    VálaszTörlés