2014. július 19., szombat

Gerinc

És ma teljesen spontán elkeveredtem egy csontkovácshoz, akit nem ismertem, és megcsontkovácsolt, mondjuk úgy, hogy teljesen szétszedett, majd újra összerakott. A csontkovácsok varázslók, ő pedig különösen jó, én ehhez az emberhez hetente fogok járni. Mert hiába jógázom rendszeresen, én ezt a lebegő, teljesen stresszmentes állapotot, ami most van a gerincemben, a hátamban és a nyakamban, sosem tudom elérni vele. Mondjuk az már kevésbé szokott tetszeni, hogy ők a testi bajainkat kapcsolják a természetünkhöz és a problémáinkhoz, és szerinte a(z elég komoly) gerincbajaim abból erednek, hogy túl erős egyéniség vagyok, és finomodnom kellene (persze elmagyarázta azt is, hogy ez hogyan látszik a hátamon). Oké.

4 megjegyzés:

  1. hol jártál csontkovácsnál, otthon nálad vagy Pesten esetleg? Épp gondolkozom ilyesmin...

    VálaszTörlés
  2. Ú, ez engem is érdekelne. Régóta kacérkodom a gondolattal :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem idevalósi, de itt a közelben lakik, viszont Bpesten is dolgozik, privátban szívesen megadom az elérhetőségét.

      Törlés
    2. írtam is a lenti címre ügyesen :)

      Törlés