2015. február 17., kedd

Elég legyen

Egyébként megint megfáztam. Most viszont tudom, hogy nem vírus, mert megvan az érzés, hogy jövök haza edzés után, sapka nélkül, a játszótéren pedig kint vannak a gyerekek, én ott maradok velük kicsit, mert könyörögnek, hogy légy szíves, maradj, és tíz perc múlva érzem, hogy teljesen átfázott a fejem, és tudom, hogy ebből most baj lesz. És tényleg, be van dagadva az egész torkom, fáj az arcom, a homlokom, a fülem. Belőttem magam Coldrex-szel, de persze nyűgös vagyok, megtartom az óráimat, majd a fejemre rakom a fülhallgatóm, nemigen barátkozom senkivel. Tegnap infralámpával aludtam el, amit nagyon-nagyon szeretek, ő az én saját tengerparti napsütésem, és úgy alszom tőle, mint a bunda. Suli után is aludni tervezek, meg melengetni az arcom, ezen most gyorsan túl kell esnem, nem érek rá ilyesmire, itt a tavasz, ezer dolgom van, ma is programom lett volna Budapesten, holnap meg már végképp az lesz. 

És főleg meg kell gyógyulnom, mert pénteken megyek vért adni, mert nekem 0RHneg a vércsoportom, ami ritka, és ha szükségem lesz rá, legalább az ott várjon, amit én adtam. Viszek egy csomó diákot is. Ugye ti is jártok vért adni?

És elnézést, tudom, el vagyok maradva egy csomó levéllel, ma írok mindenkinek!

5 megjegyzés:

  1. nem valoszinu, h. tudsz vert adni, ha most beteg vagy

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. enyhe megfazas eseten 2 hetig nem adhatsz, laz eseten 4 het :(
      (nalunk igy van)
      Jobbulast! :)

      Törlés
    2. ó. :( nem tudtam! no mindegy, kísérő tanárként mindenképp ott kell lennem, aztán majd kiderül.

      Törlés