2016. augusztus 10., szerda

Jajmár

Ez a nap valahogy annyira szomorú lett, de így minden szempontból, nálatok is ez a helyzet? 

Talán az volt a csúcspont, hogy este kitaláltam, hogy úgy mentem meg a napot, hogy sütök banánkenyeret, akkor lesz sütögetés, sütiillat és a sütőtől meleg konyha, ami majd szépen kompenzálja a hányinger, hideg, esős időt odakinn, meg hát úgyis itt vannak a kicsik. És megsütöttem, kész lett, kiveszem a sütőből, és akkor meglátom a pulton az odakészített 2 és fél banánt. Amit nem raktam bele. A banánkenyérbe. Úgyhogy asszem ezt a banánkenyeret ne nevezzük banánkenyérnek. Egyébként nem lett annyira rossz így sem. 

Mindenesetre szerintem lapozzunk.

5 megjegyzés:

  1. bocsi, de a banánkenyeres vicces :D

    amúgy igen, az idő, csak nekem egy nappal eltolva jön ki a hatás, ma vagyok teljesen szétszórt...
    tegnap még nagyon ügyesen kompenzáltam, csak ez elvitte az összes enerdzsit :)

    szebb napot mára!

    VálaszTörlés
  2. Az esős hűvösnek örülök, teljesen élénk lettem, de más szempontokat tekintve pocsék nap volt:(

    VálaszTörlés
  3. süssünk majd banánkenyeret jövő héten!

    VálaszTörlés
  4. Nálam a "mindjárt nyakon verek valakit" hangulat az uralkodó.
    #szégyellemmagam

    VálaszTörlés