2016. szeptember 23., péntek

fooood

Nem igazán tudom, hogy mitől van, hogy hiába alszom ki magam, sportolok, rendesen eszem, és ugyanúgy rengeteg órám van, egyik nap nyűgös vagyok és álmos és kedvetlen és türelmetlen, a másik nap pedig teljesen flottul, energikusan, jókedvűen folyik, és még este is van energiám erre-arra. Arra mondjuk rájöttem, hogy az segít, ha dél körül (tegnap 11:45-ig bírtam) ebédelek bent, és nem az van, mint a múltkor, hogy hazaérek halálosan éhesen, bedobom a forró sütőbe a halat és a cukkinit, meglocsolom pici olívaolajjal, megszórom sóval, borssal meg friss rozmaringgal, 10 perc alatt kész, kiveszem a sütőből, miközben csorog a nyálam az illatától, és akkor csöngetnek. Mert a diákom negyed órával előbb ért oda. Ez nagyon rossz volt, szóval akkor inkább eszem a suliban délben, és tök nyugodtan tudom csinálni a dolgaimat. Ez csak két szempontból nehéz, egyrészt főznöm kell előre 2-3 napra, mondjuk ezt szeretem, másrészt mire hazaérek, megint éhes vagyok.

1 megjegyzés:

  1. az időjárás és változásai? nagyon tud hatni a szervezetre...
    a hirtelen jött ősztől pl látványosan többen voltak nyűgösek nálunk.

    VálaszTörlés