2016. szeptember 23., péntek

I am woman, hear me snore

Végül 13 helyett mindössze 3 tanmenetet kell megírnom, a többit összevadásztam, hála a magasságosnak. Azt a hármat viszont ma megírom, és bár semmi programot nem szerveztem erre a hétvégére, azzal a jelszóval ugye, hogy tanmenetírással kell töltenem, így mégiscsak enyém a szombat és a vasárnap. Nem emlékszem, mikor volt utoljára olyan hétvégém, mikor volt egy kis csend meg chill meg énidő, fú nagyon kellett már. 

Persze még ma délután, a 8 órám után is tanítottam itthon, mondjuk nem bántam, mert ezt a fiút imádom. Aztán meg nekiálltam csillogó tisztává varázsolni a lakást, ez mondjuk nem tudom miért fontos nekem, ha aránylag sokat kell valamit írnom/tanulnom, de addig nem bírok nekiállni, míg nincs patika. Még ki is vasaltam mindent, pedig azt relatíve ritkán szoktam. És ez szerintem nem azért kell, hogy húzzam az időt, hanem hogy maximális komfortérzetem legyen és nagyon-nagyon jó legyen nekem itthon lenni. És ha már komfort, akkor komfort-kaja, már sül néhány szem krumpli a sütőben, nagyon finom illat van tőlük, őket fogom megvacsorázni vajjal, salival, lilahagymával meg teával. 

Holnap megpróbálok nem felébredni 6-kor, ami esélytelen, mert minden reggel akkor kelek (nem kéne amúgy, de nekem így jók a reggelek), és ezért 3 perccel 6 előtt vérprofin felébredek magamtól. Nem baj, majd felrakom az alvómaszkom, és alszom tovább. Aztán reggeli után elviszem anyuékat meg az unokahúgom Zebegénybe, ahol tökfesztivál lesz. Ha kicsit is bizonytalankodtok, hogy mi történjen a hétvégén, ti is menjetek el mindenképp, mert Zebegény az ország egyik (ha nem A) legtündéribb faluja, a Tökvirág fesztivál egy nagyon kedves kis program, a kettő kombinációja meg legszerethetőbb hétvégi tennivaló, amit egy napsütéses szeptemberi szombatra (vagy vasárnapra) el tudok képzelni. És ha ott jártok, menjetek el a rétesezőbe is mindenképp!

ez pedig  Nagymaros és a Kis Francia a csajokkal, meg a rendkívül filozofikus, 10 éves táskám.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése