2017. február 13., hétfő

Helyzetjelentés

Na jó, ma már jobb. 


  • Örülök: ...biztosan közhely, de érzem, hogy jön a tavasz, és ez óriási megkönnyebbülés. Tudom, hogy még fogok fázni, de már kifelé megyünk a télből, és egyre több dologhoz lesz kedvünk, végre mindenkinek lesz kedve elhagyni a meleg lakást. Ma volt nálam az a tanítványom, akit nagyon érdekel a meteorológia, és próbáltam belőle kiszedni, hogy mindjárt itt a jó idő. Sajnos nem tud garantálni semmit, pedig még kedvezményt is adtam volna neki érte az óra árából.
  • Szomorú vagyok: ...úgy érzem, egyedül vagyok az osztályfőnökséggel. Kérhetek tanácsot a kollégáktól, de igazából az én felelősségem az egész. Nem tudom, hogy jól csinálom-e, szigorúbbnak kéne-e lennem, nyomulnom kellene-e a szülőnél, ha túl sokat hiányzik valaki. Én ezt először csinálom, és nem tudom, hogy jó-e ez így. 
  • Várom: ...amikor legutoljára voltam fodrásznál, még december közepén valamikor, bejelentkeztem előre, úgyhogy holnap megyek. Szuper ez így, a kozmetikushoz is így kéne (és akkor talán nem csak félévente egyszer jutnék el). 
  • Izgatott vagyok: ...az új kis zenei projektemnek csütörtökön lesz az első megbeszélése, és ez nagyon izgalmas. Volt az utóbbi 1-2 évben több olyan, amiből végül semmi nem lett (csak zenészekkel ne kezdjen az ember, mindig mondom), de ezzel kapcsolatban most nagyon jó megérzéseim vannak.
  • Hangulat: ...eltűnt a gyomromból a szorítás, talán a görcs is belőlem. Szerintem jó kis hét lesz ez, nincsenek elvárásaim, sem magammal, sem másokkal szemben, csak engedem, hogy folyjon, csinálom, ami jólesik. A suli most stresszes, de ami azon kívül van, azzal kapcsolatban hatalmas nyugalom és nagyon jó érzés van bennem.
  • Ajánlom: ...megnéztük a lányokkal a Teljesen idegenek című olasz filmet. Pilla már ajánlotta, de sokan nem olvassátok őt, így én is mondom: ha van kedvetek, mindenképp nézzétek meg, könnyed, vicces, igazi olasz temperamentumú film, de közben meg nagyon elgondolkodtató. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése