2017. február 7., kedd

How to osztályfőnök

Amúgy már nem vagyok olyan búval baszott (mindig elámulok a magyar nyelv csodáin, használjuk hát őket), a mai napnak például minden percét élveztem, pedig hosszú volt és gyilkos. A szülői például 5-kor kezdődött, és fél 7-kor még ott ült mindenki és beszélgettünk (mondjuk én már nagyon jöttem volna haza), jó hangulatban, konstruktívan, egymást bátorítva, ötleteket adva. Velem pedig kivételesen kedves mindenki, persze tudom, hogy ez főleg onnan ered, hogy  a gyerekek szeretnek. Persze nem az érdektelen szülők jönnek el ilyenkor, de még így is azt gondolom, hogy kivételesen intelligens, nyitott, támogató, jó fej társaság ők, nem hiába cukik a gyerekeik is. Nagyon jó ez az egész, szeretem a munkám. 

Meg az is volt még, hogy vittem a gyerekeknek virágot a tanári asztalra, olyan vidám azóta belépni:

5 megjegyzés:

  1. Nálunk a nagynál kereken 60 perc a szülői, és én ezt eléggé kedvelem. 😊 intenzív és hatékony.

    Korábban volt, h 4 órákat ültem szülőin, főleg a kezelhetetlen fecsegőkkel van probléma.

    VálaszTörlés
  2. Ha jól látom primula. Árulja el valaki - aki tudja - hogy lehet ezt a virágot életben tartani.

    VálaszTörlés
  3. hol szeretnéd életben tartani? a lakásban? ott hűvös kell neki.. de amúgy nem véletlen, hogy az egyik legolcsóbb nővény, mert hihetetlen igényes, tehát hiába évelő, nem nagyon bírja a kiültetést/áttelelést...

    VálaszTörlés