2017. március 28., kedd

Bianchi

Végül azt mondtam a fodrászomnak, hogy mivel csak ma jutott eszembe a frufru, nem hamarkodom el a döntést, most ne vágjon, aztán úgyis megyek másfél hónap múlva megint. Akkor majd vághat nekem frufrut, ha kitart még a lelkesedés. Tök jól levágta amúgy a hajam és szép egyenesre kiszárította. Utána beültem az autóba, megnéztem magam a visszapillantó tükörben, és már meg is bántam, hogy nem voltam elég bátor, frufruval annyival egyedibb és vagányabb a hajam. Most meg pont olyan hosszú a lenőtt frufrum, hogy a fülem mögé nem tudom betűrni, így mindig kisimogatom a homlokomból, mert belehullik a szemembe, meg tűzködöm csatokkal, pfff. Na mindegy, majd legközelebb.

A fél estét azzal töltöttem, hogy eladó használt bicajokra csorgattam a nyálam. Mintha nem lenne elég bicajom. 

3 megjegyzés:

  1. Én 7 év után növesztettem meg újra a hajam. Mindig lenőtt a vállamig, majd meguntam és lecsapattam :) Most fenékig növesztem :D az a baj, hogy az embernek hamar elfogy a türelme :)

    VálaszTörlés
  2. én ma fogom levágatni :) uugy izgulok :)

    VálaszTörlés