2017. március 16., csütörtök

CC

Juc bloggerre én mindig hallgatok, főleg, ha szépségápolásról van szó, és a múltkor, az alapozós-posztnál ajánlott egy Alverde CC krémet, amiről azt írta, hogy az az ő bőrszín-kiegyenlítő csodafegyvere, és csak egy ezresbe kerül. Konkrétan EZ az. Én pedig nagyon ki akartam próbálni, úgyhogy: 


És nagyon bejön. Tényleg szép, porcelán, matt hatása van, enyhén fed, természetes, egyenletes arcbőrt kaptam tőle, a piros foltjaim eltűntek, nekem ennél nem is kell több. A krémpirosító a végén nagyon szépen feldobta. Annyi bajom van vele, hogy nekem túl gyorsan megszáradt, és nem tudtam tovább egyengetni,  pedig szerettem volna jobban eldolgozni, de a végső összhatáson ez nem látszik. Érdemes kipróbálni. Köszi a nép nevében, Juc. :)

6 megjegyzés:

  1. Juc blogjahoz (amennyiben nyilvanos) tudnal linket adni? Kivancsi lettem ra. :)
    Koszi szepen!

    VálaszTörlés
  2. jaaaj de cuki vagy :))) en ugy szoktam hasznalni, hogy mint egy sima kremet, felviszem az egesz arcomra, es aztan szomorubb napokon ecsettel puderrel fixalom + por pirosító szinten ecsettel. vidamabb napokon kihagyom a pudert :)

    @cskata: sajnos nincs blog, megettek a kollegak, akik titkon olvastak, es igy mar nem megy a nagy kitarulkozas :(

    VálaszTörlés