2017. augusztus 9., szerda

Milonka kalandjai Faroban

Tegnap este óta már Portugáliában vagyok, Algarve-ban, Faroban, az óceánparton. Ide is úgy kerültem, hogy van egy bloggerlány, Selinda, akivel szimpatizáltunk online, egyszer találkoztunk csak személyesen, talàn egy órára, de már korábban is írta nekem, hogy menjek (jöjjek) és látogassam meg. És mivel nyár elején megint hívott, szaván fogtam, vettem egy repülőjegyet, és most itt vagyok.

Tegnap este a reptérről rögtön a tengerpartra (óceánpartra) vitt, ahol kaptam egy pohár zöld bort (igen, van ilyen, és nagyon finom) meg egy tálat, amiben több volt a tengeri herkentyű, mint a tészta, meg egy halom koriandert a tetejére. A háttérben pedig surrogott a víz:

Ma Selinda elvitt ebédelni egy olyan helyre, amit turistaként az életben nem találnék meg. Egy család működteti, ők fogják a halakat, grillezik őket, és 6 euróért annyi félét eszel, amennyit akarsz, mellé krumplit, salátát, bort korlátlanul. Nem számítottam rá, hogy fél nap alatt ilyen különleges kulináris élvezetekben lesz részem - és még itt vagyok egy hétig.

1. ez csuda jó kaland! :) éljenek a különleges és jófej bloggerlányok!

2. Már nagyon vártam a portugáliai kalandjaidat! :)
    Remélem, sőt biztos vagyok benne, hogy nagyon jól fogod érezni magad.

Fogtok majd utazgatni a kicsit távolabb is, vagy "csak" Faro környékén?
    Nekem Lagos a szívem csücske, Salema pedig a másik kedvenc, ott 10 napot töltöttünk 2013-ban. Azóta is visszavágyom... :)
    Jaj, ha véletlenül Salemában jártok, ott a Casa-Pizza Salema nevű hangulatos kis vendéglőt ajánlom - bár nem portugálok, hanem spanyolok vezetik, de mindegy is, a lényeg, hogy eszméletlen finomak a tengeri herkentyűs fogásaik!

További jó kalandozást, várom a képes beszámolókat! :)

3. óó de jó! és a vino verde! :)

4. Spanyolországban kék bor van :D (a nagyon sok vörös meg fehér mellett persze)