2017. október 7., szombat

Do you guys know a sleepdealer?

Nem jó mostanában Molnár Ilonkának lenni. A héten munkán, meg egy aránylag jól sikerült randin kívül semmit nem csináltam, csak aludni jártam haza. Nincs időm magamra, nem érzem jól magam a bőrömben és semmiben nem találok örömöt. Szinte folyamatosan szomorú vagyok, kicsit olyan érzés, mint a válás után, mintha valami nehéz súly húzna lefelé. Csak puha, ultakényelmes, bő ruhákat bírok hordani, nincs kedvem sminkelni (mondjuk azért szoktam), a hajam összekötve, csomóban a fejem tetején. A lakást úgy szerda környékén elengedtem, már szinten tartani sem volt erőm, kosz van és hatalmas kupi. A hét elején csináltam egy halom sütőtökös, cukkinis, kókusztejes quinoát, így volt ebédem egy pár napig, az mondjuk jó volt. 

Történt egy csomó szarság is, nincs most kedvem elmesélni őket, talán később (mondjuk minek). Egész héten az tartotta bennem a lelket, hogy pénteken Pillánál alszom a gyönyörű, új lakásában, megbeszéltük, hogy én leszek a vacsora-felelős, illetve hát ő bevásárolt, én pedig varázsoltam vacsit, tengerigyümis-paradicsomos spagettit. Vittem még egy 6-os doboz fánkot a The Box-ból, mindegyik másmilyen volt és mindegyiket megfeleztük testvériesen. Filmeztünk (Hidden Figures, szerepel benne Sheldon), meg dumáltunk, aztán meg aludtunk, kaptam külön szobát (jó, hát igazából nem az enyém, de kölcsönkaptam). 

De ahogy egyedül maradtam, ugyanúgy megint sötéten látok mindent. Ráadásul meg voltam róla győződve, hogy a kedvenc piros kardigánom is elhagytam, de aztán kiderült, hogy csak Pillánál felejtettem (legalább ez). Beszéltük, hogy valahogy mostanában mindenki rossz passzban van, rossz dolgok történnek vele, de miért? És az miért van, hogy nincs senki, aki az élet minden területén egyszerre jól van? Miért kell, hogy valamelyik láb billegjen? Ti ismertek olyat, aki minden szempontból rendben van? 

Itthon aludtam egy órát, már a harmadik adag mosás megy, teszek róla, hogy a lakásom főnixként szülessen újra hamvaiból, aztán... Hát, nemtom. Igyekszem abbahagyni az önsajnálatot. 

16 megjegyzés:

  1. Nekem rémlik valami magnézium, amitől az ilyen időszakban kicsit jobb lett a hangulatod, nem?
    Szerintem ettől az átmeneti időjárástól mindenki kicsit depisebb lesz. Kitartás! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Már szeptember óta tolom a magnéziumot meg a dupla adag d vitamint. :(

      Törlés
  2. Ooh, Hidden Figures <3
    Aki jól van, az úgyse meri mondani, mert fél, hogy felfigyel rá a Nagy Könyvelö, hogy neki tul sok pozitivum jutott.
    Amugy, ha ez hosszabb ideig tart, és nincs igazán objektiv oka, akkor esetleg Agnus Castus vagy ilyesmi?
    Amúgy objektiv ok mindig van: ösz, magyar politika, világpolitika, csalàd, stb.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Most olvasom, hogy a nök 42 évesen a legboldogtalanabbak. Nem tudom, mennyire "brit tudósok állitják" kategória. èn legalább is tizessel odébb raktam volna a legboldogtalanabb életkort, amikor már támad a klimax is.

      Törlés
  3. Hogy megragadjam a lényeget: nagyon érdekelne a sütőtökös quinoa receptje!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs igazán recept, ezek voltak itthon, és ez lett belőle:) Kicsi vajon megpároltam a darabokra vágott, picit sózott zöldségeket meg egy pici darabokra vágott gerezd fokhagymát, ráöntöttem a quinoát, felöntöttem víz-kókusztej kombójával, fűszereztem curry fűszerkeverékkel, sóval, pici barnacukorral, meg belevágtam két szál újhagymát.

      Törlés
    2. ja a zöldségek cukkini és sütőtök voltak, meg belevágtam egy egész körte darabkáit is.

      Törlés
  4. A lakást dettó elengettem (csak én még ma is döglöttem "töltekezés" ürügyén - nem lettem motiváltabb...).
    A hét elröppent - a technika ördöge szinte mindenbe beleugatott minden nap - a végén azt hittem, felrúgom az egyik számítógépet...
    A hét koronája az volt péntek délután, amikor egy piszlicsáré dolgon besértődtem, és elsírtam magamat a gyerekek előtt.... (azon szent pillanatban 2 elsős rohant oda ölelgetve vigasztalni 😁💟)

    VálaszTörlés
  5. Hasonló itt is, hetek óta a komfortzónámon kívül élek és csak rohanok, hogy utolérjem magam.
    Viszont te ilyenkor szoktál 180 fokos fordulatot venni és hirtelen arról posztolni, hogyan kaptad magad és a lakást össze, nem? :)

    VálaszTörlés
  6. Nem emlékszem,hogy volt olyan periódusom egyáltalán,hogy minden happy volt.:(
    Ez nagyon szomorú és mondjuk nem is értem...
    Senkit nem ismerek a környezetemben sem aki totál bodog lenne.

    VálaszTörlés
  7. Én egy vihar előtti csendet érzek most, amilyen 2008 előtt volt. Most mindenki felfelé ívelő életszakaszban van: új lakás, új kocsi, utazunk, jól v jobban élünk. Ilyen, látszólag pozitív, prosperáló idoszakban könnyű sz*rul érezni magad, ha nálad nincs baj, alapvetően minden ok, de nincsenek nagy tűzijátékok éppen az életedben.

    VálaszTörlés
  8. El kellett gondolkodnom, de azért akad ilyen ismerősöm, van például egy kolléganőm, aki nagyon kereknek és kiegyensúlyozottnak tűnik szakmai és magánéleti szempontból is. Persze nem láthatok a mélyére, gondolom, ő ugyanúgy vívja a maga harcait.
    Magamon azt érzem, nagyon függ attól, összességében adott időszakban milyen passzban vagyok, hogy ugyanolyan kaliberű nehézséggel mikor hogyan tudok épp megküzdeni. Ha az általános közérzetem rendben van, sokkal könnyebben veszem a nehezebb akadályokat is. De ha nem, apróságok is képesek totálisan kiborítani.

    VálaszTörlés
  9. Hát én félve ugyan, de jelentkeznék, kérem szépen jól vagyok minden szempontból. Az univerzum remélem ezt nem veszi rossz néven:)

    VálaszTörlés
  10. Ismerek olyat, aki minden szempontból jól van, nagyon érdekel, hogy csinálja...

    VálaszTörlés
  11. Egy hete szedek napi 3000 NE barna dobozos D-vitamint. VISSZATÉRT az életkedvem. Minden tünet dettó mint a tiéd, csak még ahhoz se volt kedvem, hogy barátnőnél aludjak.

    VálaszTörlés